Zmysłowe zestawienia

23 lipca 2009, 08:43

Reklamując jedzenie, warto odwoływać się nie tylko do smaku, ale do wszystkich zmysłów. Spot będzie wtedy skuteczniejszy, a i sam produkt zyska przychylniejsze oceny (Journal of Consumer Research).



W USA pojawiły się kolejne fragmenty zwojów z Qumran

6 kwietnia 2017, 05:55

W ciągu ostatnich dwóch dekad na terenie USA pojawiło się co najmniej 45 fragmentów zwojów znad Morza Martwego. Wśród nich jest 28 fragmentów, które dopiero zostaną opisane i opublikowane przez specjalistów. Jak dowiedzieli się dziennikarze, fragmenty te znajdują się w trzech instytucjach


Zostań Patronem

Od 2006 roku popularyzujemy naukę. Chcemy się rozwijać i dostarczać naszym Czytelnikom jeszcze więcej atrakcyjnych treści wysokiej jakości. Dlatego postanowiliśmy poprosić o wsparcie. Zostań naszym Patronem i pomóż nam rozwijać KopalnięWiedzy.

Patronite

Patroni KopalniWiedzy